
VISION DRIVE CONNECT
Communiceer tussen de handen van shoppers en creëer een digitale interactie dankzij een extra NFC- en QR-tag op ons VISION DRIVE-product.
VISION DRIVE is een mobiel displaynetwerk dat op winkelkarren wordt geplaatst tussen de handen van de consument. Een NFC- en QR-tag maakt het mogelijk om te werken met dynamische content: video, gaming, promotie, recept, scratch & win, AR, ... Bereik consumenten op een persoonlijke, creatieve en digitale manier gedurende de volledige winkelreis en laat ze een unieke gebruikers- en merkervaring beleven. Uw boodschap blijft minstens 3 weken zichtbaar op de winkelkarren. Marketeers die een vooruitziende blik hebben, zien dat NFC kan bijdragen aan een interactieve beleving en zo een diepgaande relatie met de consument kan opbouwen.
Een consument bewaart zijn winkelkar gedurende 40 tot 45 minuten, waardoor uw boodschap de nodige aandacht krijgt. Door het plaatsen van de juiste promotie of een ander type boodschap, zorgt deze drager voor de nodige merkbekendheid van op de parkeerplaats tot in het winkelpunt.
40 POS: Carrefour-hypermarkten
8.000 trolleys: Carrefour
Duur van de campagne: minimaal 3 weken
Marktcijfers
- 77% van de Belgen hebben een smartphone in vergelijking met de totale Belgische bevolking*
- >80% van de smartphones in België is uitgerust met NFC*
- >40% mobiele gebruikers gebruiken hun smartphone in de winkel*
*Bron: Karott - Statbel - Digimedia 2018