
Network Sampling
Consumenten een sample aanbieden is de beste manier om hen uw product te laten ontdekken. Bereik de juiste personen, op het juiste moment en op de juiste plaats, met onze Network Sampling toepassing.
Wij segmenteren de markt naargelang uw behoeften (creatieve thinktank) en u profiteert van exclusiviteit binnen het netwerk van Shelf Service. Een sample geven aan een onbekende klant zal zijn ervaring rond uw product versterken en een positief merkimago creëren! Onze projectleider teams en supervisors coördineren al uw acties: van briefing tot rapportering.
Onze Network Sampling, bieden we aan in 5 activiteitensectoren: mode, voeding, retailservice, sport & vrije tijd en welzijn.
Marktinzicht
- 72% van de consument koopt een product na het testen van een sample*
- 3.000 winkels werden in 2018 bezocht om samples uit te delen
- >435.000 staaltjes werden in 2018 verdeeld door Shelf Service
*LISTEN « Perceptie die consumenten hebben over promotie » 2017
Waarom kiezen voor network sampling?
5 activiteitendomeinen
MODE
kledingwinkels, schoenen-/lederwarenwinkels, lingeriewinkels enz.
VOEDING
bakkerijen, beenhouwerijen, delicatessenzaken, groentewinkels en viswinkels
SPORT / VRIJE TIJD
fitnesscenters, voetbalclubs, speelgoedwinkels, sport, speeltuinen, enz.
WELZIJN
kappers, parfumerie, schoonheidssalon, enz.
RETAILSERVICE
huishouddiensten/strijkdiensten, crèches, Q-Team garages, bloemenwinkels, enz. Huishoudapparatuurwinkels, stomerijen, enz.